Четвер, 22.02.2018, 05:54
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS

Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації Харківської області

Меню сайту


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Форма входу

Освітній округ, опорний заклад



У Краснокутському районі функціонують:

1)  Мурафський освітній округ (рішення VII сесії VІІ скликання Краснокутської районної ради від 22.11.2016 №124-VІІ "Про створення Мурафського освітнього округу Краснокутського району  Харківської області")

Опорний заклад -  Мурафська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Краснокутської районної ради Харківської області
Філії - Мирнянська філія (ЗОШ І-ІІ ступенів) Мурафської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Краснокутської районної ради Харківської області

2)  Опорний заклад Краснокутська гімназія імені Героя Радянського Союзу І.Н. Нестерова Краснокутської районної ради Харківської області (рішення ХVI сесії VІІ скликання Краснокутської районної ради від 20.09.2017 №233-VІІ "Про визначення опорним закладом Краснокутської гімназії імені Героя Радянського Союзу І.Н.Нестерова Краснокутської районної ради Харківської області").





ОПОРНІ ШКОЛИ

У рамках процесу децентралізації влади в Україні відбувається активне утворення об’єднаннях територіальних громад (ОТГ), освітніх округів та опорних навчальних закладів.

Загальноосвітні навчальні заклади, що є опорними, створюються для рівного доступу усіх дітей до якісної освіти, раціонального і ефективного використання ресурсів, та є одним із механізмів реформування системи загальної середньої освіти й упорядкування шкільної мережі.

Докладніше про опорні школи >

Повний перелік опорних шкіл

Місцеві громади, які є засновниками таких закладів, визначають опорні заклади серед підпорядкованих йому загальноосвітніх навчальних закладів на конкурсній основі відповідно до затверджених ними умов.

Під час проведення конкурсу обов’язково враховуються:

  • освітні потреби учнів (вихованців) у забезпеченні певних напрямів спеціалізації;
  • здатність забезпечити на належному рівні організацію допрофільної підготовки і профільного навчання;
  • рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами;
  • наявність належної матеріально-технічної бази (обладнаних спортивних об’єктів, кабінетів фізики, хімії, біології, географії та інших, лабораторій, навчальних майстерень, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до Інтернету);
  • укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою;
  • зручність та наявність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення учнів (вихованців) і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та місця проживання.

Через складну демографічну ситуацію та глобалізацію наразі в сільській місцевості діє багато шкіл із малою наповнюваністю, які не можуть забезпечити належної якості навчання. Тому такі малокомплектні школи мають можливість стати філією опорної школи і зазвичай виконують функції початкової школи. Для дітей та педагогічних працівників з інших населених пунктів забезпечується підвезення до опорної школи.

Кількість учнів (вихованців) опорного закладу (без врахування учнів філій), як правило, становить не менше 360 осіб.

Держава та органи місцевого самоврядування інвестують в освітню інфраструктуру опорних шкіл. У 2017 році з державного бюджету виділено 200 мільйонів гривень на закупівлю автобусів, 300 мільйонів гривень на обладнання природничо-математичних кабінетів, 209,5 мільйонів гривень для забезпечення належних умов дітям з особливими освітніми потребами. Державний фонд регіонального розвитку направив 737 мільйонів гривень на освітні проекти. 

В рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України в 200 школах (більшість з яких опорні) по всій країні буде створено новий освітній простір. Передбачено реконструкцію, капітальний ремонт будівель навчальних закладів, впровадження енергоефективних технологій, встановлення обладнання та програмного забезпечення, проведення в школи швидкісного інтернету, Wi-Fi, створення умов для інклюзивного навчання, ремонт під'їзних доріг, а також створення безбар'єрного простору.

Станом на серпень 2017 року функціонує 338 опорних закладів освіти (з них – 96 в ОТГ) та 744 філій. В опорних школах здобувають освіту 158 тисяч учнів, 34 тисячі навчаються у філіях.

Детальна інформація про децентралізацію у сфері освіти

ГОЛОВНІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ


Створення опорної школи


Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728


Пошук
 

Copyright MyCorp © 2018