Середа, 13.12.2017, 06:14
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS

Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації Харківської області

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [980]


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Форма входу

Головна » НОВИНИ » Новини

Освітня експертка: Лише 36% учнів сільських шкіл вступають до вишів, з міст – більше половини

Через низький рівень освіти в українських селах випускники сільських шкіл отримують гірші результати ЗНО та, як наслідок, вступають у гірші виші, ніж учні з міст.

Про це розповіла освітня експертка аналітичного центру CEDOS Ірина Когут в ефірі "Громадського радіо”.

"Цього року ми порахували, яка частка випускників сільських шкіл вступає до вищих навчальних закладів: 36% дітей. І більше половини міських випускників потрапляють у виші. При цьому в сільській місцевості значно менше (на 15%) дітей залишається вчитися в школі після дев’ятого класу”, – зазначила Когут.

За її словами, у селі набагато нижчий рівень доступу до освіти, адже сільські випускники через низькі бали ЗНО можуть вступити в набагато гірші виші, ніж учні з міста.

Окрім того, Когут пояснила, що, за новим законом, закриватимуть лише ті сільські школи, де навчається мало учнів.

"Є нормативне визначення: школа 1-11 класів І-ІІІ ступенів, де менше ста учнів, перших-дев’ятих, де менше сорока учнів. Початкові школи закривати не планується. Це можна зробити на розсуд місцевої влади, але не рекомендують”, – пояснила експертка.

За її словами, школи, в яких навчаються кілька десятків учнів, неспроможні реалізувати освітню реформу.

"До них дуже складно дістатися, дуже складно навчити там вчителів, там часто критично не вистачає вчителів-предметників, люди вимушені викладати те, в чому вони некомпетентні. Ідея в тому, щоб посадити дітей на автобуси і довезти до опорних шкіл, які нормально обладнані, в які можна закупити хороші лабораторії, де можна навчити вчителів", – розповіла вона.

Окрім того, Когут зауважила, що рішення про закриття невеличких шкіл важко дається місцевій владі.

"Процес об’єднання шкіл йде дуже сутужно зокрема й тому, що ми досі мислимо в категоріях: нема школи – нема села. Ми не мислимо в категоріях майбутнього дітей, які мешкають в цих селах. Все-таки не школа є метою освіти, не працевлаштування вчителів. Метою існування освіти є навченість учнів і їхні шанси на хороше життя”, – вважає Когут.

Категорія: Новини | Додав: VO (18.10.2017)
Переглядів: 15 | Рейтинг: 0.0/0
Календар
Архів записів


Пошук
 

Copyright MyCorp © 2017