Субота, 26.05.2018, 12:50
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS

Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації Харківської області

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [1345]


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Форма входу

Головна » НОВИНИ » Новини

У МОН розповіли про три напрями розвитку педагогічної освіти

Перший заступник міністра освіти і науки Володимир Ковтунець розповів про три напрями розвитку педагогічної освіти.

Про це він розказав під час обговорення концепції розвитку педагогічної освіти, передає "Педагогічна преса” з посиланням на газету "Освіта України”.

Перший напрям – розроблення моделі педагогічної професії, яка би відповідала очікуванням суспільства, перспективам розвитку національної економіки та глобальним технологічним змінам.

"Ми бачимо різні траєкторії доступу до професії. Це не лише здобуття вищої освіти за галуззю "Освіта”, а й за природничими, філологічними науками і потім – здобуття професійної підготовки. Ми повинні чітко розмежувати два види кваліфікацій: академічну і професійну.

В рамковому законі й концепції Нової української школи йдеться про сертифікацію вчителів – як перший крок до запровадження системи оцінювання професійних кваліфікацій. Але насправді це має бути повноцінна система оцінювання професійних кваліфікацій, які не завжди відповідають академічним", – сказав Ковтунець.

Другий напрям – модернізація вищої, фахової передвищої освіти за педагогічними спеціальностями.

Тут є дискусійне питання – чи робити педагогічну освіту регульованою. Як вважає Квотунець, освітні програми для підготовки педагога не можуть бути настільки академічно "вільними”, як програма підготовки філософа чи журналіста. Вони повинні містити деякі обов’язкові вимоги, і рівень підготовки й оцінювання кваліфікацій повинна контролювати держава.

"Нам треба чітко визначитись, які заклади і які спеціальності можуть мати стосунок до педагогічної професії і якими є траєкторії входу до неї", – пояснив заступник міністра.

Третій напрям – визначити, як можна сприяти безперервному професійному розвитку та підвищенню кваліфікації педагогів.

"Форми післядипломної освіти, безперервного навчання впродовж життя можуть бути різними. Має бути вільний вибір педагога, але повинні бути й належні критерії оцінювання якості професійних кваліфікацій, результатів роботи вчителя", – зазначив Ковтунець.

Нагадаємо, МОН виносило на обговорення концепцію розвитку педагогіччної освіти.

Читайте також погляд директора київської спеціалізованої школи ім. Івана Багряного Сергія Гробачова "Хто вчитиме наших дітей? Пропозиції до концепції педагогічної освіти”.

Категорія: Новини | Додав: VO (21.02.2018)
Переглядів: 47 | Рейтинг: 0.0/0
Календар
Архів записів


Пошук
 

Copyright MyCorp © 2018