Керівники закладів загальної середньої освіти Краснокутщини взяли участь у міжнародному семінарі

Онлайн-семінар «Якісна школа та підходи щодо її оцінювання: проведення оцінювальної роботи на рівні школи» відбувся 22 травня 2020 року.

Ініціаторами заходу стали Державна служба якості освіти України спільно з Чеською шкільною інспекцією.

Семiнар відбувся в рамках проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти в регіонах України», який реалізується Асоціацією з міжнародних питань у співпраці з Чеською шкільною інспекцією та Державною службою якості освіти України, за підтримки Чеської агенції розвитку.

Учасниками онлайн-семінару стали майже 400 керівників закладів загальної середньої освіти області, засновників шкіл, представників органів місцевого самоврядування і місцевих органів управління у сфері освіти, управління Державної служби якості освіти у Харківській області, громадських організацій та медіа. Керівники закладів загальної середньої освіти Краснокутщини та головний спеціаліст відділу освіти  також взяли участь у міжнародному семінарі.

Мета заходу – допомогти представникам закладів загальної середньої освіти проводити самооцінювання діяльності школи. Таке оцінювання, на думку організаторів, дозволить розбудовувати внутрішню систему забезпечення якості освіти.

Семінар відкрила заступниця голови Державної служби якості освіти України Алла Бондар, яка розповіла про спільні дії української та чеської сторін щодо розбудови якісної школи.

Ондржей Андрис, заступник головного шкільного інспектора Чеської Республіки, презентував досвід організації самооцінювання шкіл, який реалізовано у Чехії у межах проєкту «Шлях до якості». Він зазначив, що сучасна школа повинна відповідати змінам у суспільстві та світі, а регулярне оцінювання та самооцінювання діяльності школи – це інструмент підвищення якості освіти.

«Саме тому засновники шкіл, їхні керівники мають ураховувати результати як зовнішнього, так і внутрішнього оцінювання під час планування роботи закладу освіти. Головна мета регулярного, спрямованого на всі аспекти діяльності школи оцінювання – сприяння підвищенню якості освіти в конкретній школі та підтримка успіху кожного учасника освітнього процесу», – сказав Ондржей Андрис.

Учасники семінару отримали відповіді на питання: що таке «якісна школа», як її створити, якою є її візія, концепція розвитку, яким вимогам вона повинна відповідати. Освітяни Харківщини ознайомилися з особливостями зовнішнього і внутрішнього оцінювання діяльності чеської школи, підходами до лідерської функції директора школи та ідеями підтримки системи лідерства тощо.   

Довідково:

Інформаційний документ «Самооцінювання школи: інспірація серед можливих інструментів оцінювання» (2019) створено в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти в регіонах України» (на 2019–2021 роки) за співпраці між Державною службою якості освіти України, Асоціацією з міжнародних питань, Чеською шкільною інспекцією та за підтримки Чеської агенції розвитку.

Презентація заступника головного шкільного інспектора Чеської Республіки Ондржея АНДРИСА тут.

Про проєкти Асоціації з міжнародних питань тут.

Асоціація з міжнародних питань здійснює проекти в Україні з 2005 року. За цей період виникла низка публікацій, які ви можете завантажити звідси:

https://www.ustnayaistoriya.info/pronas/publikaciiamo/

Також АМО запрошує до участі у конкурсі шкільних усноісторичних проектів учителів історії та їхніх учнів.

https://www.ustnayaistoriya.info/konkurs/