У Краснокутському ІРЦ проведено семінар-практикум

Як педагогу втримати увагу дитини під час уроку?

Чому дитина тікає та не виконує завдання?

Батьки не згодні з поставленими цілями, що робити?

Чи має право асистент виходити з дитиною під час уроку?

Дитина пропустила досить багато уроків та корекційних занять, як реалізувати цілі визначені в індивідуальній програмі розвитку?

Батьки не визнають потребу дитини в інклюзивній формі навчання, куди звертатися? 

На ці питання дали роз’яснення в Краснокутському ІРЦ  під час семінару-практикуму «Дитина з ООП. Корекційна складова – сутність результативності роботи». Асистенти вчителів та вчителі інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти Краснокутського району отримали практичну та теоретичну допомогу з питань організації освітнього процесу з дітьми, що мають особливі освітні потреби.

Директор ІРЦ Столова Ірина Дмитрівна ознайомила присутніх із специфікою організації комплексної оцінки та супроводу дитини з ООП в умовах інклюзивно-ресурсного центру, надала рекомендації щодо участі батьків у формуванні ІПР та відповіла на нагальні питання педагогів про співпрацю з батьками дітей.

Презентацію про організацію освітнього процесу з дітьми, що мають порушення інтелектуального розвитку представила вчитель-дефектолог ІРЦ Саломахіна Т.А. У теоретичній частині виступу були окреслені  основні пріоритети  організації педагогічного процесу в інклюзивному класі, можливі корекційні методи та прийоми для підвищення результативності роботи з  дітьми ООП.

 Учасники семінару мали змогу обрати варіанти надання підтримки дітям в освітньому процесі. У практичній частині семінару вчитель-дефектолог ІРЦ надала рекомендації щодо використання варіативності способів надання допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку.

У виступі-презентації практичного психолога ІРЦ Маслій Л.В. були висвітлені питання щодо супроводу дітей з РАС у закладах освіти: розглянуто розлади аутистичного спектру, як особливий тип порушень розвитку; визначені сильні сторони дітей з РАС,  підготовка та залучення дитини даної категорії до освітнього простору. Учасниками семінару активно обговорювалося питання створення належних умов навчання та виховання дітей з РАС в інклюзивному класі. Асистенти учителя та учителі інклюзивних класів отримали практичні рекомендації щодо успішного набуття соціального досвіду таких дітей, розглянули засоби підвищення адаптивних можливостей дітей із розладами аутистичного спектру.

Захід завершився конструктивним діалогом директора ІРЦ Столової І.Д. та запрошених педагогів інклюзивних класів району, які змогли отримати змістовні вичерпні відповіді на свої нагальні запитання щодо повсякденних робочих моментів.