ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ ДЛЯ УТОЧНЕННЯ, ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЧИ ЗМІНИ ВИСНОВКУ ЩОДО ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ДИТИНИ – РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН

Уточнення, підтвердження чи зміна висновку інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) для дітей з особливими освітніми потребами — МОН надало рекомендації, як організувати психолого-педагогічний консиліум. Про це йдеться в Листі Міністерства, який був розісланий  16 червня 2020 року.

Так, батьки чи законні представники дитини, які не згодні з  висновком про комплексну оцінку розвитку дитини, мають право на проведення повторної оцінки в будь-якому іншому ІРЦ. Якщо батьки не погоджуються з висновком, то протягом місяця вони можуть звернутись до місцевого органу управління освітою для організації психолого-педагогічного консиліуму. 

Для цього необхідно подати такі документи:

  • заява батьків (одного з батьків) або законних представників дитини; 
  • копії документів, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • копія висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
  • копія висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (за наявності).

Протягом місяця з дати звернення батьків має бути створено консиліум. Для забезпечення неупередженості до консиліуму запрошуються фахівці, які раніше не обстежували дитину. Батьки чи законні представники дитини можуть бути присутніми під час консиліуму, а також пропонувати до його складу фахівців. 

Нагадаємо, що знайти зручний інклюзивно-ресурсний центр та подати документи в дистанційному режимі можна на порталі ІРЦ.