“Як навчити дітей сортувати сміття весело та корисно”

        Нагальною потребою сучасності є формування в кожного громадянина моделей поведінки, орієнтованих на сталий розвиток суспільства. І навчати цього слід з дошкільного віку. Рік тому в Україні почали впроваджувати інтегрований курс «Дошкільникам про освіту для сталого розвитку».  Освіта для сталого розвитку тісно пов’язана із життям кожного з нас і нашим майбутнім. Основним її завданням є засвоєння дітьми, а через них — і батьками та самими педагогами, надзвичайно важливих навичок екологічно, економічно й соціально доцільної поведінки, без якої неможливе створення та існування такого суспільства, яке сьогодні засобами комфортного існування з любов’ю створює таке ж комфортне майбутнє для наступних поколінь.

       Для ефективної роботи з дошкільниками 14 листопада 2019 року напередодні Всесвітнього дня вторинної переробки в Краснокутському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 1   педагогами та головним спеціалістом НПП «Слобожанський» Анною Колонтаєвською був проведений захід «Як навчити дітей сортувати сміття весело та корисно», адже сучасне покоління має залишити достатні запаси соціальних, природних та економічних ресурсів для майбутніх поколінь, аби вони мали змогу забезпечити для себе рівень добробуту, не нижчий за нинішній.

       Родзинкою став фешн-показ «Мода з відходів», чарівні моделі пройшли подіумом, показавши моду на найвищому рівні. Використавши різноманітні підручні матеріали, вклавши фантазію та «умілі руки», переможцями стали всі, тому відзнаки та призи отримали всі учасники.

           Важливо не тільки інформувати про сталий розвиток, а формувати нові моделі поведінки і звички дітей. Діти мають не тільки знати, наприклад, про необхідність економити папір для збереження дерев і можливість його вторинної переробки, а й ощадливо його використовувати та разом з дорослими відносити паперові відходи до пунктів прийому макулатури.

         Діти залюбки долучаються до спільної діяльності, особливо, коли вона дає їм можливість відчути власну значимість, виявити самостійність у вирішенні проблеми. А через дітей і їхні батьки та самі педагоги оволодівають життєво важливими навичками екологічно, економічно та соціально доцільної поведінки, без якої неможливе створення та  існування суспільства, що передбачає комфортне існування людей сьогодні, дбаючи і про таке ж комфортне майбутнє для наступних поколінь.